INNEBANDY GÖTEBORG

För att tipsa om Silly Season-rykten; skriv i kommentarsfältet till höger eller maila [email protected]! Detta är bloggen som behandlar allt ifrån aktuella innebandynyheter till Silly Season-rykten. Upptagningsområdet kommer till stor del handla om västregionen men också andra serier runtom i landet.

Dreamteam Division 2

Publicerad 2015-03-24 13:52:00 i Allmänt,

Som alla vet är det praktikant-tider nu när våren stundar. Såklart har även vår redaktion tagit in en flitig arbetsmyra; vi har glädjen att presentera Praktikant-Kaxilainen.
 
 
Tja bloggen, Kaxilainen här!
Jag har fått i skoluppgift att göra ett arbete om toppning. Och med mitt finska påbrå arbetar jag såklart mot alla normer kring moral och etik och förespråkar därmed toppning. Därför vill jag ha er hjälp.
Jag vill att ni röstar på den back, center och forward som Du tycker är svårast att möta/bäst för sitt lag/gör mest mål, ja motiveringarna kan vara många. Jag har tagit ut de spelare jag anser är viktigast för varje lag. Din uppgift är nu att klicka in på länken nedan och lägga din röst på en back, en center och en forward. När omröstningen stänger om 3 dagar kommer jag sammanställa rösterna till de två bästa femmorna i hela division 2.
Självklart kommer även Dreamteam för division 1, Allsvenskan och division 3(om det finns div3-läsare?) under veckan. 
 
Gå in på denna länk och lägg din röst:
Dreamteam Div2
 
Man får bara rösta EN GÅNG, så tänk ordentligt innan du väljer ;)
 
Vi hörs vidare under veckan.
//Praktikant-Kaxilainen

Kommentarer

Postat av: #63

Publicerad 2015-03-24 14:03:27

När gick Fredrik Carlstedt till Backadalen? Något vi i innebandygöteborg har missat?

Svar: Förlåt mig, tog tidig Lill-lördag, såklart är det Guldheden på den gamle kufen!
innebandygbg.blogg.se

Postat av: AB

Publicerad 2015-03-24 14:16:03

Det går ej att rösta.
Får nekad åtkomst. Även om jag registrerat mig.

Svar: RÖSTERNA GÅR IGENOM! Anledningen till den nekade åtkomsten är för att ni inte ska kunna se resultatet / Kaxilainen
innebandygbg.blogg.se

Postat av: Andreas Heijel har aldrig spelat center i Mölndal...

Publicerad 2015-03-24 14:38:19

Andreas Heijel har då aldrig spelat center i Mölndal ....

Postat av: Andreas Heijel har aldrig spelat center i Mölndal...

Publicerad 2015-03-24 14:38:20

Andreas Heijel har då aldrig spelat center i Mölndal ....

Svar: Oj, va galet det kan bli. Lägger in dig som back genast!
innebandygbg.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-24 15:12:09

Rösta rätt, rösta ehrendahl!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-24 17:31:31

Klart du ska köra en div3 dreamteam också!

Svar: Då gör jag det! /Kaxilainen
innebandygbg.blogg.se

Postat av: Div3

Publicerad 2015-03-24 23:25:00

Denna blogg besöks flitigt av ett flertal div3spelare. Kör bara!

Postat av: tommy

Publicerad 2015-03-26 01:06:57

spännande

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Kontaktformulär

Namn

Meddelande

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela